Tuesday, July 28, 2009 at 12:54 PM |  
Gwen Tennyson merupakan sepupu kepada Benjamin Tennyson ataupun Ben 10. Hubungan Gwen dengan Ben walaupun sering diiringi dengan pertengkaran, namun Gwen tetap mengambil berat akan keselamatan Ben.

Gwen seorang yang mahir dalam seni mempertahankan diri dan juga akrobatik dan gimnastik. Malahan Gwen juga lebih bijak daripada Ben, ini terbukti dalam episod yang berjudul Gwen 10 dimana Gwen telah menggunakan Omnitrix dan lebih mahir menggunakannya berbanding Ben sendiri.

Gwen telah dianugerahkan dengan kuasa ajaib di mana dia telah memiliki senaskhah buku bernama Charmcaster yang mengandungi beberapa jampi serapah dan mentera. Dengan adanya Charmcaster Gwen sering membantu Ben setiap kali Ben ditimpa kesusahan.

Di dalam siri Ben 10: Alien Force, Gwen digambarkan sebagai seorang remaja. Kini dia memiliki talipinggang hitam dalam seni mempertahankan diri dan kuasa ajaibnya juga telah bertambah.

Di dalam filem Ben 10: Race Against Time watak Gwen dilakonkan oleh Haley Ramm.
Posted by zulazahari Labels:

0 comments:

INGIN MEMBELI MINYAK WANGI?

INGIN MEMBELI MINYAK WANGI?
Klik imej di atas
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.